Wednesday, September 21, 2011

Winner Free Ticket Jakarta-Singapore_Ady Surya

CONGRATULATIONS to Ady Surya for Winning Ticket Jakarta – Singapore presented by SUN Education Group !

Ady Surya is an alumni from SMA Galatia and he is currently studying in Kaplan Singapore taking Diploma of Marketing Management and Bachelor of International Business.  SUN Education Pluit (Feny) has been assisting him through his application, visa, til his arrival to Singapore on August 2011.
On his behalf, his mother has been given the prize on 10 September 2011.

Ady Surya’s Testimonial :
SUN Education membantu saya dalam meningkatkan berbahasa Inggris saya. Awalnya, saya tidak percaya diri dalam menjalani dan berhasil dalam IELTS Test. Tapi, dengan bantuan guru dan 50 jam kelas IELTS, saya mendapatkan hasil yang baik dalam IELTS Test saya. Servis SUN Education sangatlah baik secara menyeluruh. Ada banyak guru-guru yang berpengalaman dan juga konselor-konselor yang baik.

No comments:

Post a Comment